چند نکته (1) ...

**فریاد بی صدا**

هر آن کس که بداند و نخواهد که بداند بیدارش نکنید خفته بماند...

چند نکته (1) ...

بی تو بودن را معنا می کنم با تنهایی و آسمان گرفته


آسمان پر باران چشم هایم


بی تو بودن را معنا می کنم با شمع , با سوزش ناگریز شمعی بی پروانه


بی تو بودن را چگونه میتوان تفسیر کرد


وقتی که بی تو بودن خیلی دشوار است ؟



از فکر من بگذر خیالت تخت باشد

    من می تواند بی تو هم خوشبخت باشد

            این من که با هر ضربه ای از پا در آمد

                    تصمیم دارد بعد از این سرسخت باشد

                             تصمیم دارد با خودش، با کم بسازد

                                      تصمیم دارد هم بسوزد، هم بسازد

تکیه کن بر شانه  ام ای شاخه ی نیلوفرینم

بیا دست قشنگ مهربانت را عصایی کن که برخیزم



نظرات شما عزیزان:

mehran
ساعت23:07---25 مهر 1391
سلام عزيزم وبلاگ زيبايي داري خوشم اومد اگه دوست داشتي به وب منم سر بزن خوشحال ميشم راستي اگه خاستي بيا تبادل لينک کنيم اگه منو لينک کردي منو به اسم عشق تنها لينک کن منم تو رو لينک ميکنم باااااااااااااي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:, ] [ 19:48 ] [ **فریاد بی صدا** ] [ ]